Toimitus ja toimitusaika

Miten tilaukset toimitetaan? 

Toimitamme kaikki tilaukset Postin tai Matkahuollon kautta tai halutessasi kotiovelle saakka.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseen tai poistaa tilaukseni?

Valitettavasti tilauksen jälkeen et voi enää itse tehdä muutoksia tai perua tilausta. Sinulla on kuitenkin 30 päivän asiakaspalautusoikeus. Kaikki tarvittava palautuksesta löytyy Vaihto ja palautus -sivulta.

Ottamalla kuitenkin mahdollisimman pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme, pystymme tekemään haluamiasi toimenpiteitä, kuten: jätetään toimittamatta tietty tuote, vaihdetaan kokoa tai tarvittaessa perutaan tilaus.

Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?

Pyrimme lähettämään tuotteet aina mahdollisimman nopeasti. “Varastossa” -tuotteet lähetetään 1-4 arkipäivässä. Joillakin tuotteilla on poikkeuksellinen toimitusaika, joka mainitaan tuotekortilla. Tilaustuotteilla, jotka tilataan erikseen toimittajalta, toimitusaika on noin viikko.

Voinko noutaa tilaukseni? 

Tällä hetkellä verkkokaupan tilauksia noutomahdollisuus ei ole mahdollista.

Usein kysyttyä

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

Saat meihin yhteyden sähköpostilla.

Kaikki verkkokauppaan liittyvät asiat siis hoituvat osoitteessa [email protected]. Pyrimme vastaamaan viestiisi aina niin pian kuin mahdollista.

Onko tilaaminen turvallista?

Tilaaminen on turvallista. Käytämme suojattua, salattua ja varmennettua HTTPS yhteyttä ja näin ollen tietosi eivät ole ulkopuolisten nähtävillä.

Milloin saan laskun tilauksestani?

Lasku lähetetään sähköpostiisi sen jälkeen, kun tilauksesi on toimitettu.

Joskus lasku voi vahingossa suodattua roskapostiksi, eli kannattaa tarkistaa roskapostikansio. Jos laskua ei löydy, ota yhteys asiakaspalveluumme [email protected].

Voinko tilata yrityksenä? Saanko alennusta, jos tilaan tuotteita runsaasti?

Voit tilata myös yrityksenä. Valitse ostoskorissa “YRITYS” ja jatka tilaamista ohjeiden mukaan. Myös yritykset voivat maksaa laskulla. Jos haluat tarjouksen isommasta tuotemäärästä, teemme sen mielellämme. Lähetä silloin tarjouspyyntö osoitteeseen: [email protected].

En ole tyytyväinen tuotteeseen tai se ei vastaa odotuksiani, saanko palauttaa sen?

Palauttaa saa, palautusehtojen mukaisesti. Kaikki tarvittava palautuksesta löytyy Vaihto ja palautus -sivulta.

Onko palauttaminen ilmaista?

Toimituksen palautus ei ole ilmainen. Asiakas maksaa peruuttamansa tilauksen palautuksen ja pitää huolen, että kaikki
mukana tullut on myös takaisin lähetettäessä mukana.